بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال

ارزدیجیتال یا کریپتوکارنسی cryptocurrency امروزه به یکی از ترند های ایران و جهان تبدیل شده است. این موضوع باعث شده که بسیاری به دنبال بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال باشند.

به موجب افزایش قیمت های مکرر این ارز ها، مردم زیادی به سمت خرید این ارز ها رو آورده اند. بیت کوین قدیمی ترین و مشهور ترین ارز در میان کریپتوکارنسی ها است. قیمت بیت کوین در طی چندین سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع موجب شهرت بیش از پیش این ارز محبوب می شود.

لازم به ذکر است که خرید ارزدیجیتال دارای ریسک های متعددی است و به همین جهت متقاضیان باید ابتدا توان ریسک پذیری خود را بررسی نمایند.

در این مطلب به معرفی بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال فعال برای ایرانیان می پردازیم.

معرفی نوبیتکس بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال

صرافی نوبیتکس

یکی از محبوب ترین و بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال، صرافی نوبیتکس است. صرافی نوبیتکس طی چندین سال اخیر به یکی از معتبر ترین صرافی های فعال در ایران تبدیل شده است.

امکان خرید انواع ارز های لیست شده در این صرافی با کارت بانکی ایران مهیا است.

آغاز فعالیت این صرافی به سال 1396 بر می گردد. از جمله ویژگی های مهم معامله در این صرافی، امکان خرید انواع ارز با ریال، امکان خرید انواع ارز با تتر (ارز دیجیتال برابر با دلار آمریکا)، تبدیل موجودی های اندک کیف پول و … است. در نقد و بررسی صرافی نوبیتکس، ویژگی های مختلف ارائه شده در این صرافی را مورد بررسی قرار داده ایم.

صرافی نوبیتکس چه مزایایی دارد؟

این اکسنچنج ایرانی امنیت بالایی دارد و به همین جهت است که ایرانیان زیادی آن را برای معاملات خود انتخاب کرده اند.

تنوع ارز های لیست شده در این صرافی بالا است. محیط کاربری آسان، امنیت بالای کیف پول نگهداری کریپتوکارنسی و مدیریت موجودی های کیف پول از دیگر مزایای کار با این صرافی است.

این صرافی اپلیکیشن اختصاصی موبایل نیز دارد.

کارمزد معاملات در این صرافی در مقایسه با صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، منطقی می باشد. درصد کارمزد معاملات با توجه به حجم معاملات ماهیانه کاربر تعیین می گردد.

ثبت نام در بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال نوبیتکس

نوبیتکس را می توان یکی از بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال ایرانی قلمداد کرد. اما با این حال به موجب عدم قوانین رسمی برای معاملات رمزارز در ایران، هر گونه معامله این ارز ها دارای ریسک است و به همین جهت متقاضیان خرید ارزدیجیتال، باید این ریسک را در نظر داشته باشند. ارز های دیجیتال ممکن است کاهش قیمت چشمگیری را شاهد باشند و موجب ضرر های سنگین و یا از دست رفتن کل دارایی فرد شوند.

حال اگر با توجه به ریسک موجود در معامله این ارز ها، قصد ثبت نام در صرافی ارزدیجیتال، نوبیتکس را دارید، باید چند مرحله را طی کنید.

در قدم اول ثبت نام وارد لینک ثبت نام در صرافی نوبیتکس شوید.

پس از ورود به لینک ثبت نام، آدرس ایمیل خود و یک پسورد ترکیبی 8 رقمی متشکل از اعداد و حروف انگلیسی تعیین نمایید.

در کادر زیر کپچا، آن را وارد کرده و تیک مربوط به پذیرش قوانین این صرافی را بزنید.

پس از آن با کلیک بر روی گزینه ثبت نام، ثبت نام شما تکمیل می شود.

به منظور رفع محدودیت های واریز و برداشت پس از ثبت نام، اقدام به احراز هویت حساب کاربری خود نمایید. حساب کاربری سطح 2 برای بیشتر کاربران یک سطح مناسب می باشد.

معرفی صرافی والکس

علاوه بر صرافی نوبیتکس، صرافی والکس نیز یکی دیگر از صرافی خوش سابقه در زمینه خرید ارزدیجیتال است. صرافی والکس یکی از بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال فعال در ایران است. این صرافی نیز همانند صرافی نوبیتکس، یک صرافی واسطه برای معاملات کریپتوکارنسی است. در واقع در این صرافی کاربران با ثبت قیمت پیشنهادی خود، ارزدیجیتال دیگر کاربران را خریداری و یا رمزارز خود را به آن ها می فروشند.

آغاز فعالیت این صرافی به سال 1397 بر می گردد. موسسان این صرافی جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف می باشند.

در ادامه برخی ویژگی های صرافی wallex را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داده ایم. در جهت نیاز به بررسی دقیق تر امکانات این صرافی، توصیه می شود نقد و بررسی صرافی والکس را مطالعه نمایید.

مزایای والکس چیست؟

صرافی والکس به موجب مزایایی که دارد، به یکی از محبوب ترین صرافی های ایرانی فعال تبدیل شده است.

از جمله مزایای این صرافی می توان به ارائه کیف اختصاصی به کاربران اشاره کرد.

پشتیبانی در تمام اوقات شبانه روز به صورت 24 ساعته، تنوع ارز های لیست شده، حجم معاملات مناسب، نرم افزار اختصاصی و امکانات ترید مختلف، از جمله دیگر مزایای این صرافی می باشد.

این صرافی از تتر تحت شبکه های ERC20 و TRC20 پشتیبانی می کند و امکان معاملات آنی دارد.

کاربران این صرافی می توانند هم ارز های خود را به صورت رمزارز و هم به صورت پول ایرانی به حساب بانکی خود برداشت نمایند.

ثبت نام در والکس بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال

اگر قصد ثبت نام در بهترین صرافی خرید ارزدیجیتال، والکس را دارید، باید در نظر داشته باشید که معاملات رمزارز دارای ریسک بالایی است که می تواند موجب از دست رفتن بخشی و یا کل دارایی شما شود.

حال با علم به این موضوع اگر قصد ثبت نام را دارید، باید چند مرحله را طی کنید.

در قدم اول به لینک ثبت نام در صرافی والکس مراجعه نمایید.

پس از مراجعه به لینک ثبت نام والکس، شماره موبایل خود را همراه با یک رمز انتخابی، وارد نمایید. رمز انتخابی شما باید حداقل 8 کاراکتر و متشکل از حداقل یک حرف کوچک، حداقل یک حرف بزرگ و حداقل یک عدد باشد.

پس از وارد کردن رمز و شماره موبایل، تیک مربوط به تایید قوانین این صرافی را پر کرده و کپچا را تکمیل نمایید.

پس از ورود اطلاعات مورد نظر، گزینه ثبت نام را بزنید.

با طی کردن این مراحل، ثبت نام شما در صرافی والکس تکمیل می شود. در نظر داشته باشید که برای رفع محدودیت های مختلف مثل حجم واریز و برداشت، باید نسبت به احراز هویت حساب کاربری خود اقدام نمایید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *