آلبوم جدید سال 98 محسن چاوشی

هادی حسینی تهیه‌ کننده آلبوم‌ های ابراهیم، امیر بی‌ گزند و جدید ترین آلبوم سال 98 محسن چاوشی خواننده پاپ، خبر از رفع موانع برای اخذ مجوز شعر آخرین آلبوم چاوشی داد. وی می گوید: بعد از مذاکرات گوناگونی که با محمد اللهیاری مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، قول مساعدت او را گرفتیم. آلبوم جدید سال 98 چاوشی بعد از ماه صفر منتشر می شود.

تهیه کننده این اثر محسن چاوشی افزود: خدا را شکر در یکی دو روز گذشته مجوز شعر آلبوم محسن چاوشی صادر شده است. البته پروسه اخذ مجوز به واسطه سو تفاهم بین ما و دفتر موسیقی مدت زمان زیادی را طی کرد. دفتر موسیقی تصور کرده بود که ما قصد حاشیه سازی داریم و میخواهیم با فشار های رسانه‌ ای اقدام به دریافت مجوز کنیم؛ اما با صحبت‌هایی که انجام شد، این سو تفاهم بر طرف شد.

حسینی همچنین ادامه داد: موضع دفتر موسیقی وزارت ارشاد این بود که ما قصد همکاری داریم و تمایل داریم سمت هنرمندان باشیم؛ اما اگر بنا بر این باشد که زیر فشار کار تصمیم بگیریم، کاری را انجام نمی‌ دهیم. آقای اللهیاری نیز گفت که آگاه است که محسن چاوشی نیازی به فروش آلبوم با حاشیه ندارد.

تهیه کننده آلبوم سال 98 محسن چاوشی در پایان ذکر کرد: مواردی جزئی هم برای اصلاحات مطرح شده که باید بر طرف گردد تا مجوز شورای موسیقی هم صادر شود. این اصلاحیات تکنیکال و بسیار کم است و به زودی با مرتفع کردن این موارد، مجوز شورای موسیقی نیز صادر می‌شود.

همچنین درباره زمان پخش آلبوم جدید سال 98 محسن چاوشی ، حسینی گفت که امیدوار است که آخرین آلبوم را بتوانیم آبان ماه امسال یعنی بعد از ماه صفر منتشر کنیم.

پخش آلبوم محسن چاوشی در تاریخ 2 ام دی ماه 98 صورت گرفت که با یک روز اختلاف، در 3 ام دی ماه نسخه ی فیزیکی آن نیز پخش شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *